הוראה בעת מלחמה

עודכן: 06.12.2023

מצב מלחמה או חירום, מביא אותנו להתמודדויות קשות במיוחד. מחקרים שבחנו השפעת משברים ואסונות ברחבי העולם (מלחמה, אסון טבע, אירועי טרור ושנאה) על למידה, העידו על התעצמותם של קשיי קשב, העדר מוטיבציה ללמידה, פחד וחרדה כלפי משימות לימודיות או תכנים מורכבים. כדי לאפשר לכמה שיותר סטודנטים וסטודנטיות ללמוד במצב חירום באופן מיטבי, יש צורך בהתאמת הלמידה. התאמה זו כוללת התאמה של תכני הקורס וצמצום היקף התוכן, הגברת נגישות חומרי הלמידה, התאמת אמצעי ההערכה, מודעות לשונות שקיימת בכיתה והיערכות לשיח מאתגר שעשוי להתעורר. ריכזנו עבורכם כלים מעשיים בהיבטים אלו.

  • התאמת הקורס וההערכה
  • הנגשת תכני הקורס
  • המלצות לשיעור הראשון
  • ניהול שיח מאתגר
  • תקשורת במהלך הקורס

 

קיצור הסמסטר מצריך מיקוד של התוכן וההערכה בקורס. ננסה לאזן בין הפחתת העומס שנדרשת בעת הזו, לבין שמירה על הרמה האקדמית והשגת מטרות הקורס. 

 

צור קשר

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>