סקר ביניים לקורס

רוצה לקבל תמונת מצב על חווית הלמידה בקורס שלך כבר במהלך הסמסטר?

סקר הביניים הוא כלי שיצרנו עבורך כדי לאסוף את רשמי הסטודנטים כבר במהלך הקורס ולערוך שינויים מידיים. משוב מסוג זה מהווה כלי לסיוע בשיפור ההוראה, ומבטא תחושה של אכפתיות ורצון אמיתי לשיפור חווית הלמידה. את הסקר ניתן להתאים בפשטות, לאופן ההוראה בקורס שלך.

הסקר אישי ותוצאותיו חשופות רק לך.

אייקון מטרה  ליצירת עותק אישי לסקר ביניים בעברית >   

 

קראו בפירוט על אופן השימוש בשאלון ועדכונו בהתאמה לקורס.
אייקון תיאום פגישת ייעוץ  לתיאום פגישת ייעוץ >

ליצירת עותק של השאלון בגוגל פורמס עקבו אחרי השלבים הבאים:
 

  1. יצרנו עבורכם שאלון לסקר ביניים בפלטפורמת Google Forms. את השאלות תוכלו לשכפל בקלות אל חשבון ה-Google שלכם ומשם לשלוח אותו לסטודנטיות והסטודנטים. כדי לשכפל את השאלון ולהתאים אותו לקורס שלכם עקבו אחרי השלבים הבאים:
    ליצירת עותק של סקר לחצו על הקישור (מחשבון הגוגל האישי שלכם.ן) ולחצו על Make a copy. כעת נוצר סקר חדש בחשבון הגוגל שלכם/ן ורק לכם יש גישה אליו ולתוצאותיו.

    תמונת מסך המציגה את כפתור "make a copy"

 

 

 

 

  1. לחצו על כותרת השאלון והוסיפו את שם הקורס.

    תמונת מסך המציגה כי כדיי לשנות את שם הקורס יש ללחוץ על צמד המילים "שם הקורס"

 

 

 

  1. במידת הצורך, הוסיפו שאלות וערכו בהתאם לאופן ההוראה בקורס (מדריך לשימוש ב-Google Forms).

 

  1. לפני שליחת השאלון, מומלץ לצפות בו תחילה בתצוגה מקדימה ולוודא שהכול תקין.
    לשם כך, לחצו על צלמית העין בחלקו העליון של המסך.

    תמונת מסך המציגה את אייקון העיינית עליה יש ללחוץ כדיי לראות תצוגה מקדימה של הסקר

 

 

 

  1. לקבלת קישור להפצה לסטודנטים/ות לחצו על Send, ולאחר מכן על צלמית ה'אטב'.
    את הקישור תוכלו להעתיק ולשלוח בכל אופן שתרצו גם במייל או בהודעה ב-Moodle.
    במידה ואינכם מצליחים להעתיק את הסקר רצוי לבדוק נפח האחסון בתיבת ה-Gmail שלכם. במידת הצורך ניתן כמובן לפנות אלינו למייל innovtl@tauex.tau.ac.il
    אם ברצונכם להעביר את הסקר בכלים אחרים – לחצו על הקישור הזה בו יש קובץ עם השאלות להעתקה נוחה.
 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות יש לפנות למערכת הפניות >>