הוראה באקדמיה - גליון 6

שםתחוםפירוט
דבר העורכת
כללי
אגרון למונחים המרכזיים בגיליון זה
כללי
חלק א': שילוב טכנולוגיות בנות-זמננו בהוראה אקדמית
כללי
למה ואיך לשלב טכנולוגיות בנות-זמננו בהוראה באקדמיה? נירה חטיבה
כללי
ארבע רמות לשילוב טכנולוגיה בהוראה באקדמיה, Mike Truong
כללי
איך לקדם הוראה המשלבת טכנולוגיה: מה (עוד) צריך לעשות? שמחה אבוגוס ורוני לידור
כללי
איך לשלב בהוראה אמצעים של ה"מדיה החדשה", Mike Truong
כללי
חלק ב': שילוב טכנולוגיה ניידת בהוראה אקדמית
כללי
שילוב טכנולוגיה ניידת בהוראה בהשכלה הגבוהה: פוטנציאל, לקחים ומודלים ליישום, ארנון הרשקוביץ ואלונה פורקוש
כללי
נא לפתוח טלפונים - שימוש בטלפונים חכמים בהוראה אקדמית, חגית מישר-טל
כללי
שימוש בטלפון חכם לעריכת בחנים בשיעור ולקידום הקריאה לקראת השיעור, אהוד רביב
כללי
חלק ג': שילוב אמצעי מדיה חברתיים בהוראה אקדמית
כללי
יישומי מדיה דיגיטלית ורשתות חברתיות בהוראה ובלמידה, תמי זייפרט
כללי
התועלת שבשילוב אמצעי מדיה חברתית בהוראה בכיתה, Darin Jerke
כללי
הבלוג כגשר בין המחקר להוראה במערכת ההשכלה הגבוהה, ליאת ביברמן-שלו
כללי
חלק ד': שונות
כללי
תרגול בקורסים במקצועות מדעיים בשימוש בתוכנה ייעודית, תמר רז-נחום
כללי
לגעת בידע: מדוע עלינו לשמר את השימוש בנייר בהשכלה הגבוהה? דוד לוין
כללי
בניית סילבוס חזותי מעוצב, Christopher Clark
כללי

צור קשר

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>