הוראה באקדמיה - גליון 1

שםתחוםפירוט
חברי המערכת
כללי
דבר העורכת
כללי
חלק א': דברים ודיונים בכינוס "סקרי ההוראה ויישומיהם לקידום ההוראה"
כללי
מבוא: עמדת הות"ת בנוגע לקידום ההוראה במוסדות החינוך הגבוה בארץ, מנואל טרכטנברג
כללי
דברי פתיחה, דינה פריאלניק-קובץ'
כללי
דברי פתיחה, נירה חטיבה
כללי
רב-שיח על סקרי ההוראה בהשתתפות בעלי עניין בסקר: הצגת תמיכה, דילמות והתנגדויות. חיים טיטלבאום, תמר אריאב, גיורא רהב, הדס קושלביץ, ניר פרידמן
כללי
חלק ב': סיכומי מחקרים על סקרי ההוראה
כללי
אל תבלבלו אותנו עם עובדות ומחקרים, מה שקובע זה הקומון סנס והאינטואיציה...20 שנות מחקר על סקר ההוראה באוניברסיטת תל אביב, נירה חטיבה
כללי
מה אומר המחקר העולמי על הערכות ההוראה על ידי הסטודנטים? סקירת ספרות מקיפה Pamela Gravestock and Emily Gregor-Greenleaf
כללי
חלק ג': מחקרים שנעשו בארץ על סקרי ההוראה
כללי
הערכות הסטודנטים מנקודת הראות של המרצים: מחקר והגיגים על מציאות סובייקטיבית ועל מיתוסים, אלישע באב"ד
כללי
משוב על המשוב: עמדות ותפיסות של מרצים כלפי הערכת ההוראה, פאדיה נאסר וברברה פרסקו
כללי
משובי הוראה ידניים לעומת מקוונים - "מצא את ההבדלים", סמדר דוניצה-שמידט, הילה אקרמן-אשר וציפי ליבמן
כללי
לחייב או לא לחייב? השתתפות הסטודנטים בסקרי ההוראה, ניצה דוידוביץ ודן סואן
כללי
מה באמת חשוב לסטודנטים? מוטי פרנק, רונן המר, ולימור סהר ענבר
כללי
חלק ד': שימוש בסקרי ההוראה
כללי
פרסי ינאי למצוינות בחינוך אקדמי בטכניון, אביגיל ברזילי
כללי
קישורים לאתרי מאמרים נוספים בעברית על סקרי ההוראה
כללי

צור קשר

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>