הוראה באקדמיה - גליון 4

שםתחוםפירוט
דבר העורכת
כללי
חלק א': קורסי מוּק: מיזמים והשלכותיהם על עתיד ההשכלה הגבוהה
כללי
Coursera : מה אנו למדים מחינוך מקוון? דפנה קולר
כללי
OpenupEd - מיזם קורסי המוּק האירופי, יורם קלמן
כללי
מדוע קורסי המוק משבשים חדשנות? אלי נועם
כללי
המרוץ לתחתית - מודלים עסקיים של השכלה גבוהה בחינם, יורם קלמן
כללי
איך נדע שהצלחנו? שפה, כלים ומדדים לאתגרי ההערכה והפיתוח של קורסי המוּק, שיזף רפאלי
כללי
חלק ב': הוראה ולמידה בקורסי מוק
כללי
אקדמיה מקוונת באוניברסיטה העברית - התנסות ראשונית, אורנה קופרמן
כללי
גישת הכיתה ההפוכה כמנוף לשינוי - ממונולוג לדיאלוג בהוראה ובלמידה, דניאל לוין ואביגיל ברזילי
כללי
להיות מורה בקורסי מוּק, דינה פריאלניק, דניאל חיימוביץ ועודד ליפשיץ
כללי
סוגיות בפיתוח קורסי מוּק: אתגרים והזדמנויות, מירי ברק, עביר ותד, מיטל שגב וחוסאם חאיק
כללי
חלק ג': העשרה
כללי
פנים אל פנים בהוראה - מכתמים בדעה אחרת, ערן שר
כללי
מיהם המשתמשים בקורסי המוּק בעולם? תוצאות סקר, שמחה אבוגוס
כללי
סטטיסטיקות מ Courssera, אוקטובר 2013
כללי
על בחירת המינוח בעברית ל MOOCs לשימוש בחוברת זו, נירה חטיבה
כללי
תרומת קורסי מוּק למדינות מתפתחות: המקרה של הודו, שמחה אבוגוס
כללי
חלק ד': סקירה כללית
כללי
הצונאמי של קורסי המוּק: האם יביאו למהפכה כוללת של ההוראה, הלמידה ומוסדות החינוך הגבוה? נירה חטיבה
כללי
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות יש לפנות למערכת הפניות >>