הוראה באקדמיה - גליון 4

שםתחוםפירוט
דבר העורכת
כללי
חלק א': קורסי מוּק: מיזמים והשלכותיהם על עתיד ההשכלה הגבוהה
כללי
Coursera : מה אנו למדים מחינוך מקוון? דפנה קולר
כללי
OpenupEd - מיזם קורסי המוּק האירופי, יורם קלמן
כללי
מדוע קורסי המוק משבשים חדשנות? אלי נועם
כללי
המרוץ לתחתית - מודלים עסקיים של השכלה גבוהה בחינם, יורם קלמן
כללי
איך נדע שהצלחנו? שפה, כלים ומדדים לאתגרי ההערכה והפיתוח של קורסי המוּק, שיזף רפאלי
כללי
חלק ב': הוראה ולמידה בקורסי מוק
כללי
אקדמיה מקוונת באוניברסיטה העברית - התנסות ראשונית, אורנה קופרמן
כללי
גישת הכיתה ההפוכה כמנוף לשינוי - ממונולוג לדיאלוג בהוראה ובלמידה, דניאל לוין ואביגיל ברזילי
כללי
להיות מורה בקורסי מוּק, דינה פריאלניק, דניאל חיימוביץ ועודד ליפשיץ
כללי
סוגיות בפיתוח קורסי מוּק: אתגרים והזדמנויות, מירי ברק, עביר ותד, מיטל שגב וחוסאם חאיק
כללי
חלק ג': העשרה
כללי
פנים אל פנים בהוראה - מכתמים בדעה אחרת, ערן שר
כללי
מיהם המשתמשים בקורסי המוּק בעולם? תוצאות סקר, שמחה אבוגוס
כללי
סטטיסטיקות מ Courssera, אוקטובר 2013
כללי
על בחירת המינוח בעברית ל MOOCs לשימוש בחוברת זו, נירה חטיבה
כללי
תרומת קורסי מוּק למדינות מתפתחות: המקרה של הודו, שמחה אבוגוס
כללי
חלק ד': סקירה כללית
כללי
הצונאמי של קורסי המוּק: האם יביאו למהפכה כוללת של ההוראה, הלמידה ומוסדות החינוך הגבוה? נירה חטיבה
כללי

צור קשר

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>