הוראה באקדמיה - גליון 3

שםתחוםפירוט
דבר העורכת אורחת
כללי
חלק א': מהערכה לשם ציון להערכה לשם למידה
כללי
הערכה לקידום הלמידה באקדמיה, מנוחה בירנבוים
כללי
מעבר למשוב: פיתוח יכולות הסטודנטים בהערכה מורכבת, D. Royce Sadler
כללי
הערכה לקידום הכוונה עצמית בלמידה: שימוש בטכנולוגיות למידה לשיפור ההישגים של סטודנטים בשנת הלימודים הראשונה, David Nicol
כללי
"המרצה נתנה לנו עין שלישית": מטלת ביצוע ככלי להערכה לשם למידה, עפרה ענבר
כללי
אסטרטגיית הוראה המבוססת על הערכת ביצועי מטלות הסטודנטים בקורס אקדמי על פי מודל SWOT, רחל כהן
כללי
הערכת למידה של סטודנטים בקורס אקדמי, מיה קאליר-מירב ואילת ברעם-צברי
כללי
שימוש בקליקרים להערכה מעצבת במהלך השיעור, נירה חטיבה
כללי
"זה לא הוגן!" הקשר בין מידת השיתוף בתהליך ההערכה לבין שביעות רצון הסטודנטים מההערכה, עדי לוי-ורד
כללי
חלק ב': בזכות השילוב: הערכה מעצבת והערכה מסכמת - כך ילכו השניים יחדיו
כללי
רשמים מהמציאות של הערכת הסטודנטים בקורסים אקדמיים, נירה חטיבה
כללי
הערכה מיטבית בהשכלה הגבוהה: אתגרים והצעות לשיפור, צור קרליץ וענת בן-סימון
כללי
אגרון מונחים
כללי

צור קשר

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>