למידה מבוססת דילמות

כאשר אנו מתמודדים עם דילמה משמעותית, הפעילות המחשבתית שלנו בשיאה. אנו בוחנים את החלופות, אוספים מידע כדי לקבל החלטה מושכלת ומגבשים עמדה. האם אפשר לרתום את תהליך המחשבה הזה ללמידה?

21 ביולי 2022, 10:00 
 
למידה מבוססת דילמות

בסדנת 'למידה באמצעות דילמות' תוכלו לחוות את השימוש בדילמה מוסרית כשיטת למידה וככלי להמחשת מורכבות החומר הנלמד, וללמוד כיצד ליישם זאת בקורסים שלכם.  

 

ההרשמה למועד יולי הסתיימה.

להרשמה לסדנה במועד אחר או לקבלת הקלטה>

 

מה נלמד בסדנה?:

  • ניתוח דילמה כלומדים ומיפוי  ההיבטים השונים שלה תוך דיון בקבוצה.
  • כתיבת דילמה בתחום ההוראה על פי העקרונות הנלמדים.
  • תכנון אבני דרך לפיתוח יחידת למידה מבוססת דילמות.
  • שימוש בכלים דיגיטליים שיתופיים שתומכים בתהליך ניתוח הדילמות.

 

למי הסדנה מתאימה:

מרצים מכל תחום דעת שבו עשויות להתעורר דילמות מוסריות וסוגיות אתיות הדורשות פתרון מעשי (פסיכולוגיה, חינוך, רפואה, מקצועות פרא-רפואיים, הנדסה, לימודי עבודה, ניהול, משפטים, עבודה סוציאלית וכו').

 

מרצים ומנחים:

ד"ר שרית לוי ברן - אנתרופולוגית, מרצה וחוקרת בתחום של אנתרופולוגיה חיובית, מומחית בלמידה ארגונית ובתהליכי פיתוח הוראה ולמידה בדגש על למידה פעילה ושיטות למידה מגוונות.

 

כמות משתתפים:

25

 

מועדי הסדנה:

1. 21.7.22 בשעה 12:30-10:00 - ההרשמה הסתיימה.

 

צור קשר

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>