הוראה באקדמיה - גליון 7

שםתחוםפירוט
דבר העורכת
כללי
חלק א': שיטות הוראה וקידומן באמצעות טכנולוגיה
כללי
למידה מדיון אקדמי — מסוקרטס ועד הפורום המקוון, יורם קלמן
כללי
למידה שיתופית מקוונת באקדמיה, מירי שינפלד
כללי
למידה מבוססת פרויקטים בהשכלה הגבוהה: יתרונות ואתגרים, טכנולוגיות ושיטות הטמעה, רז שפייזר
כללי
למידת גילוי והאופנים שבהם הטכנולוגיה נרתמת לטובת הצלחתה, מיכל שודל ויוחאי עופרן
כללי
חלק ב': הכיתה ההפוכה
כללי
כיתה הפוכה בהוראה באקדמיה — סיכום של ספרות בין-לאומית, נירה חטיבה
כללי
כיתה הפוכה — הזדמנות שנייה להצלחה בקורס ולמניעת נשירה, אסף פרידלר
כללי
כיתה הפוכה עם עבודה בקבוצות על מטלות הבית — שינוי רדיקלי בחוויית ההוראה, דן ריטר
כללי
כיתה הפוכה — פיתוח פרויקט קבוצתי בשימוש בקורס מוק בין-לאומי, דיויד שוורץ (תרגום על ידי קרן גולדפרד)
כללי
כיתה הפוכה — למידה והעמקה בחומר בקורסי מבוא רבי-משתתפים, דובי וייס
כללי
כיתה הפוכה — שימוש חלקי במודל למתן עזרה אישית וללמידת תכנים מתקדמים, לילך גל ואלעד שגב
כללי
כיתה הפוכה — נקודת המבט של סטודנטים, תמי זייפרט
כללי
כיתה הפוכה מבוססת מוק מושקע, יישום בקורסים רבי-משתתפים — כל אחד צריך מנהיג, יובל שרייבמן
כללי
כיתה הפוכה — סיכום מאפיינים של שונות במודלים השונים, נירה חטיבה
כללי

צור קשר

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>