על הקהילה
ההתפתחות המסחררת של טכנולוגיות ה-Gen AI משפיעה רבות על הלמידה וההוראה באקדמיה. לצד אתגרים רבים, נפתחות גם הזדמנויות לשיפור וייעול ההוראה והלמידה. כדי לתת מענה לאתגרים אלו ולמימוש ההזדמנויות, הוקמה במהלך שנת 2024 קהילת AI לומדת, ביוזמת הדקאנט לחדשנות בהוראה ובלמידה.
מטרות הקהילה
הקהילה קיבלה על עצמה כמטרה ליצור מרחב משותף להתנסות בכלי Gen AI שונים, לפתח אופני הוראה שונים בהם ניתן לשלב כלים אלה, ולגבש המלצות לשילוב אחראי ומושכל של יישומי בינה מלאכותית יוצרת בתכנון והערכה של קורסים אקדמיים.
איך פעלה הקהילה?
הקהילה פעלה במשך 5 חודשים במהלך שנת 2024, תוך התנסות בכלים מגוונים, התנסות בשילוב בינה מלאכותית יוצרת בכיתות הלימוד וגיבוש תובנות והמלצות.
תהליך העבודה בקהילה:
באילו נושאים התמקדה הקהילה?
קבוצת אוריינות Gen AI
בהובלת פרופ' ארנון הרשקוביץ |
קבוצת כתיבה והערכת עבודות בתחומים רבי מלל
בהובלת מוניקה ברוידו |
קבוצת Gen AI כעוזר מרצה
בהובלת ד"ר מאשה גוזמן אלוש |
|
||
קבוצת כתיבה ופתרון תרגילים בתחומים כמותיים
בהובלת ד"ר לודה מרקוס-אפשטיין |
קבוצת הערכה בעידן הבינה המלאכותית היוצרת
בהובלת ד"ר טליה חימוביץ
|
|
לקריאת הדוח המסכם של הקהילה: הטמעת בינה מלאכותית יוצרת בהוראה באקדמיה