למידה פעילה בקורסים כמותיים 17.7

כיצד אפשר ליצור מעורבות גבוהה יותר של הסטודנטים גם במקצועות הכמותיים והאנליטיים? 
כיצד ניתן ללמד פחות ולהעביר חלק מהאחריות ללמידה לסטודנטים ולסטודנטיות? בסדנה תכירו מודלים ללמידה פעילה שיושמו בהצלחה.

 

17 ביולי 2022, 10:00 
 
למידה פעילה בקורסים כמותיים 17.7

הסדנה תתקיים בזום ותארך שעה וחצי במועדים:

17.7.22 בשעה 10:00-11:30 להרשמה>

18.9.22 בשעות 13:00-14:30 להרשמה>

 

בסדנה זו אשתף אתכם בכלים בהם אני משתמש במטרה להעלות את מעורבות הסטודנטים בקורסי המתמטיקה אותם אני מלמד.

 

ההרשמה למועד יולי הסתיימה, להרשמה במועד ספטמבר/מועד אחר:

להרשמה לסדנה ב18.9>

להרשמה לסדנה במועד אחר >

 

למי מתאימה הסדנה? 

למרצים מתחומי ה  STEM העוסקים בלימוד תכנים כמותיים ומתמטיים.

 

מרצים ומנחים:

   

    ד"ר אלעד שגב
    מרצה למתמטיקה וראש מגמת חדשנות וטכנולוגיה במכון הטכנולוגי חולון.

 

 

 

כמות משתתפים:

ללא הגבלה

 

מועדי הסדנה:

 17.7.22 בשעה 10:00-11:30. ההרשמה הסתיימה.

 18.9.22 בשעה 13:00-14:30. להרשמה>

הסדנה תועבר בזום  

צור קשר

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>