למידה פעילה בקורסים כמותיים

07 בפברואר 2023, 10:00 
 

 

כאשר עוברים ללמידה פעילה – אנחנו המרצים מלמדים פחות, והסטודנטים לומדים יותר. אין הכוונה כמובן שאנחנו מורידים חומר מהקורס, אלא עומדים פחות ליד הלוח, ומעבירים חלק מהאחריות ללמידה לסטודנטים.

 

הסיבות ללמד בדרך זו ברורות – למידה שכזו יוצרת מעורבות גדולה יותר של הלומדים, מעלה את המוטיבציה והנוכחות בשיעורים, מעלה את ההישגים, וכמובן מעלה את הערך שלנו כמרצים ממעבירי ידע למומחי תוכן שיודעים לתווך אותו לסטודנטים שלנו.

 

למי מיועדת הסדנה?

למרצים ומרצות העוסקים בלימוד תכנים כמותיים ומתמטיים.

מה נלמד בסדנה?

בסדנה זו נכיר מספר שיטות שניתנות ליישום בכיתה כבר למחרת הסדנה, ואשתף אתכם מניסיוני בשיטות אלו בכיתות גדולות במקצועות המתמטיקה.

מרצה:

ד"ר אלעד שגב
מומחה לפיתוח יצירתיות, מרצה למתמטיקה וראש מגמת חדשנות וטכנולוגיה במכון הטכנולוגי חולון, חוקר בתחומי הביולוגיה החישובית.

 

צור קשר

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>